pátek 21. března 2014

Cedulky na označení zeleniny

Tak jsem zjistila, že docela nezbytnou pomůckou zahradníkajsou označovací cedulky.
Už tolikrát se mi stalo, že jsem si do květináče zasadila semínka a říkala jsem si: "to přeci nezapomenu, že tady z toho květináče mi vyrostou....." Jenže za pár dní jsem narazila na problém. Těch osazených květináčků je přeci jenom víc. A rozeznejte pak cuketu od dýně nebo okurky.

Mám plastové kolíčky. Koupili jsme je už s naším domečkem a skleníkem. Nacházela jsem je všude po zahradě. Jenže jsou plastový, každý jinak dlouhý a jak je popisovat. Permanentní fixou by to šlo, ale vyšisuje to....

A tak se pídím po různých nápadech po internetu.
Jak to kdo vyřešil. Dají se koupit a nebo jednoduše vyrobit.
Tak tady je pár tipů a nápadů:


Keramické označovací kolíčky
(zdroj zde)



Nabarvená dřívka



Kovová víčka s nápisy bylinek - vypadají dost odolně.


Lžičky s obrázky




Pomalované kamínky - moc roztomilé.

Kolíčky můžete cvaknout na jakýkoliv klacík.



A todle taky nemá chybu. Už jdu koupit pár lahví vína..... :-)

Tak todle je pro šikovného kutila. 
Umím si představit místo vyrytých nápisů nápisy kreslené zkombinované technikou decoupage.

Tendle nápad je hezký, ale do zahrádky s malými dětmi bych taková vidličková označovátka neumístila.


A tady je jednoduchý návod na výrobu označovacích kolíčků:


A tady  můžete kolíčky koupit  (zde)



A takovédle taky někde můžete koupit


Tabulkové označovátka zeleniny.
Návod na výrobu najdete - tady